Tjo!

mår bättre idag faktiskt :) har fått sovit inatt och inte spytt :) så idag bär de av till Sandra i bispgården! ska bli riktigt roligt! hoppas Sara och frisknat till lite så hon oxå han fara!

fick förresten badkar igår :P men fan va högt de är, snett ställde dom de å så hoppas de bara e att putta till de så de inte är en glipa där inne vid väggen, lite onödigt kanske :P litet är de oxå men de visste jag att de skulle vara, men jag kan ju iaf bada :)



kan inte sluta tänka på dig! varje gång jag tänkter lite extra och inte slår bort tanken kommer tårarna... hur kunde de gå så snett från att ha gått så bra!?



ne nu ska jag fortsätta göra mig iordning :P bussen går 15.45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0