oväntat besök

Dagen började med Bak och tvätt :P bakade bröd och morotskaka :) så kul när man har tid me sånt där igen men hann självklart inte med allt jag tänkt som vanligt :P

fick oväntat, glatt överraskad, besök :) syrran ringde och hörde om jag ville passa barnen medans de handlade och självklart ville jag de! så mysigt att vara med dom <3
började med att fika lite nybakt morotskaka och provade ge Meja mat men de ville hon inte ha.. provade ge henne banan och de va gott de, hela bananen åt hon upp :) vart lite fia med knuff, bolibompa, rita lite och kika på film på datorn. tog fram massa goedjur till Meja, har ju inga leksaker :P hon lekte en stund sen hittade hon pennor som hon roade sig med resten av tiden :P så söt! är verkligen hur mysigt som helst att vara med dom <3

när dom åkt städade jag ihop lite här och de börjar faktisk lika en bostad nu :P några lådor kvar och ska byta ut nån hylla å så.. har bara en ful lagerhylla nu för sakens skull. blir en sväng till ikea då plånboken tillåter, men inte än på ett tag :P

fick igen min kamerakabel i onsdags me, Mamma hittade den hemma hos henne som tur va :P så nu äntligen ska jag ladda in bilderna i kameran från jul och ta lite nya :D har inte tagit några sen jul ju för minnet är fullt :P

ne ska snart hoppa i säng, Lottis och Sammy kommer hit imorrn :) ska bli kul att äntligen få träffas och umgås en hel dag, va ju ett tag sen.

lite bilder från ikväll innan jag parkerar i sängen :P

image16

Meja

- Min mobilkamera är värdelös, suddiga bilder och en aldeless för stark lampa, syns de? ;)


 image17

Casper & Jonna

- Kikar på film på datorn

image18

Meja

- kryper gör hon stortjejen :)



natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0