ajaj

ja de ser fan inte ljust ut, hoppas de e bättre då jag vaknar imorrn. köpte halstabletter men de hjälper ju inte så mkt mer än att de lenar lite. sen kom Martin hit med hostmedicin oxå snäll som han är :) ska prova äta lite glass och dricka lite te, borde ju hjälpa för stunden iaf..

kom på att de va en kändis som frågade mig vart storgatan låg igår då jag precis gått hemifrån :P han spelar i nå dansband, han med silverhår :P vad heter han?

saknar mina kissar massor! ska få hit dom då jag kommit hem från bispgården, skönt att få ha lite liv och rörelse ikring sig igen! å snart  blire ju tillökning ca 3 veckor kvar tror jag :P Martin tyckte han kände att de rörde sig i magen häromdan :)


Världens finaste kissar!

image8

Lady & Bagheera

image9




Kommentarer
Postat av: Farmor

Hoppas du är bättre och inte smittar Kims barn :-)
Trevligt med en egen lägenhet eller hur...
Ha det gött

2008-02-18 @ 16:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0