Hjärtat

jag överlevde natten och har faktiskt inte hanf så ont idag, kändes lite imorse men har blivit bättre och bättre.. har gruvat mig hela kvällen för att de ska ha börjar gjort ont men inte :) tur de, hade känts lite mysko om det va nå fel på hjärtat.. är ju bara 20 år och jag har faktiskt haft sämre hälsa.. men men verkar ju inte som de va nå större fel på mig.

idag klev vi upp tidigt och va ut med vovvarna i skogen, görmysigt! slängde dom i den djupa snön och busade som bara den! asmysigt!

sen va de hem och göra sig iordning och fara till Magnus kusin Johan och hans familj, frun Pernilla och barnen Julius och Max, jättetrevliga!

efter de besöket för vi hem och skrev lista på vad som skulle handlas och sen iväg på Willys.. sen hem å värmde på vad som vart över från gårdagens middag.

vart även lite powerstädning, eller mest plock och sen julpyntade vi äntligen! det har stått framme i en hel vecka nu :P

sen har vi tvättat oxå, skönt att få de gjort, har nog inte tvättat på 2 veckor :S

ne springa iväg och hämta de sista innan tvättstugan blir låst..


Alla gör fel och misstag men jag har tydligen gjort för många fel och misstag eller bara är allmänt dum i huvet :S att jag inte kan få veta, säg det rakt ut så jag förstår och så jag kan göra det bästa för att ända mitt beteende och tänka om.. :(

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja, de va mysigt att vara ute i skogen och busa med vovvarna! Va rätt mkt snö uppe i skogen också... älskar dig! Kyssar

2008-12-08 @ 14:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0