Dagen

Ja idag tycker jag att jag fått endel gjort faktiskt.. Maguns har vart ute på ena av sina jobb på introduktion eller vad man ska säga men han ska inte börja förrens 1 januari på de..

Jag började med att diska och plocka lite här hemma.. de var mycke disk, tog säkert 1 timma att diska! va ut med vovvarna nått varv och Baggis brukar alltid följa med på den rundan :) men idag följde Nanna me oxå :) va en som gick förbi oss och hon tittade på alla och log :)

sen har jag kikat på jobb och skickat iväg några ansökningar..

låter ju inte som så mycket.. men känns iaf mycket..

blir mer pyssle och plock ikväll.. har massa tvätt att vika undan och lite annat..
 

ja jag hade inte så mycket intressant att komma med idag.. antagligen lika lite som alla andra dar..


Kommentarer
Postat av: Magnus

älskling är så duktig så! Kyssar

2008-12-09 @ 18:38:52
Postat av: Martin

Lycka till med jobbsökandet! Måste vara jobbigt att gå hemma utan jobb :(

Hoppas du får ett snart ;)

2008-12-09 @ 19:19:26
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0