Yeah!

Idag kl 11.30 kommer Sandra in till stan :D gå på stan en sväng sen blire utgång ;) försökt få med Sara & Marielle oxå men de visste inte om de kunde men hoppas!

igår fick jag deklarationen, fan fick restskatt ja tydligen 1889 kr :S Fy Fan! ajja inte nått å göra åt, be dom dra mer nu då. Men kunde tydligen lätt bli restskatt då man har fler jobb :S ajja ska söka nytt till hösten.. ETT jobb bara ;)

ne nu ska jag iväg å träna lite ;) hon jag skulle träna med banga, hon va trött och hade ont i kroppen så jag förstår henne men jag ska iaf iväg å svettas lite sen är det inte länge tills Sandra är här :P

fan va ja tycker de kan sluta snöa nu!!! vill ju ha vår och sol!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Jag kommer få 5323:- tillbaka på skatten, känns fett bra :D

2008-04-14 @ 12:55:18
URL: http://sonja.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0