Skulptur

Ja salladen jag gjorde idag va jättegod :) vart lite trött efter den men tog mig ändå iväg å träna, vart där mellan 18-20 :) Vart lite promenad osså styrka, svettigt vart de men inget jämfört me va de blir på cykel :P sen när ja va klar gick ja på jobbet och hälsade på, Emma hade precis slutat och skulle äta så höll henne sällskap, fick även lite sällskap av Daniel och Seff :P

Fick ett fint MMS från mamma idag :P Mamma & My va till rätan idag och de gjorde den här fina skulpturen XP så jävla klockren ;) Jonna som är med på bilden iaf :P


image32

ne nu blir de snart sängen, jobba 8.45-16 imorrn :P imorrn blire nog iaf cykel, har inte bokat än men de lär nog inte bli fullt så jag hinner nog :) min bokningskod funkar ju inte så måste ju ringa och boka :P

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0