nu så

ja nu verkar de som man kan skriva igen, har inte kunnat komma in på flera dar..

vaknade i panik .. hittade inte mobilen när jag skulle se vad klockan va.. va rädd att jag hade försovit mig så sprang till köket och se vad klockan va men inte hade jag de :P hittade iaf telefon i sängen och den hade lagt av så de va tur jag vakna annars hade jag nog försovit mig så de va bra :P skulle egentligen behövt sova lite till men ska känns somde va lika bra att vara vaken..

ska jobba 11-18 på Take Away idag, liter nervös. va ju ett tag sen jag jobbade där.. men de ska väl gå bra.. ringde just från donken å fråga ifall jag kunde jobba där oxå, typiskt när man redan jobbar.. vill jobba mer ju..

ska jobba 4 veckor på TA i sommar, v 31-34. skulle egentligen börja jobba den 28 juli men då e ju jag påväg hem från Bulgarien så den 29 juli börjar jag. så nu e de bara att planera resten av sommaren, älskar att planera. första sommaren jag planerar sommaren själv oxå :P

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt att blogg.se funkar nu igen, tråkigt att det inte blev något byte bara .:(

2008-04-01 @ 09:40:06
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0