morrn

har precis kommit hem från jobbet, gick jättebra att jobba. vi va ett bra gäng som jobba sen va de bra gäster, inge bråk och vi va snabba på att stänga tycker jag :)

ja igår vart de ju utgång, va förfest här, 5 tjejer & 5 killar :P jag, Sandra, Marielle, Sandra, Ida, Peter och hans kompisar, minns inte va alla hette men kul hade vi :P vi stack på krogen vid 23 men påvägen dig upptäcker jag att jag har tagit mina vanliga skor så jag och Sandra sprang hem å bytte :P haha  Dansade massa på krogen och hade riktigt trevligt. men har tyvärr en del långa minnesluckor :S när jag vaknade i morse med massa blåmärken, å lägenheten såg ut som den gjorde... massa saker som inte stämde. Soffan va framskjuten, bordet snett, ena gardinen i mitten av fönstret, alla kablar till datorn va urdragna :P haha vet att de inte va så då jag lämnade lghen :P haha så hur har jag lyckats me allt de där :P haha
ajja hade lite smått ångest över de hela då sandra åkt vid 12. Satt och bara stirrade rakt fram och verkligen försökte minnas men gick inte.. Lottis va inne på msn och frågade ifall hon ville ses för jag fick bara mer ångest över att va kvar i lghen. vi gick på stan å fika och kikade runt. så skönt att få prata av sig. Sandra visste ju inte mkt mer än vad jag själv minns.

men nu ikväll fick jag höra de mesta, haha fan helt galen på fyllan ju :P så glad att nån kunde berätta allt för jobbigt att gå å grubbla :P lite pinsamma grejer men fan alla gör väl pinsamma saker på fyllan ;)

ikväll har jag äntligen fått hjälp med mitt trådlösa nätverk, skulle aldrig klara de själv :P får se om jag får hjälp med mina 8 extra kanaler imorrn nu då ;) haha
ne nu blir de lite apelsin, magen skriker som bara den. Har inte haft nån matlust idag. sen blire till å krypa ner under täcket och sussa :) ska prova ta mig iväg å träna imorrn å :P
ska lägga upp lite bilder nån dag, har inte haft tid. Har inte ens lagt upp alla bilder sen påsk men blir ju de med!

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0