less jag blir


tydligen så vet folk mer än vad man själv vet om sitt liv... fan va less jag är! jag gör inget för att glömma Martin! jag har glömt honom för länge sen och bara för jag gjort de så betyder inte de att jag inte älskade honom..

jag håller på att glömma någon, och det är INTE Martin för dom som inte visste. och jag gör inte heller något för att försöka glömma honom snabbare heller mer än att försöka tänka på annat! Jag försöker inte träffa andra för att glömma.. åh fan va less jag är!! att folk inte fattar och att folk inte har bättre för sig än att snacka skit!

ajja de ju som sagt bara skitsnack, jag vet ju bäst själv vad jag gör och inte, de e ju huvudsaken.



Sankar förresten min Sandra! hon får mig alltid på bra humör och har alltid kul med henne!! fan va kul vi ska ha på Sunny Beach ;) du får ta å komma in till stan snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0