jobb

precis kommit hem från jobbet, ganska lugnt idag :P Sandra Larsson kom in och åt hon berättade att hon höll på å söka jobb nu. Sa att vi behövde folk och hon verkade intresserad :) fick hennes nya nummer oxå så nu kanske man får tag i henne då man ringer :P

lämnade in önskningar för Maj nu oxå till nya chefen och hämtade mig en ledighetsansökan :P sen måste jag sätta mig ner och skriva färdigt semesteransökan :S sjukt egentligen att man ska ha de klart redan nu hur sommaren ska se ut, tur jag gillar att planera och att jag inte är som mamma :P jag älskar att planera :D

fick två nya tider idag oxå :) osså ringdwe mia å fråga om jag ville jobba imorrn men jobbar ju redan :( så typiskt, lika imorse fick jag ett sms om att jobba idag men gick ju inte de heller :S

ska snart ta å göra mig lite sallad med avokado, gurka, morötter  och kidneybönor :) tänkte jag skulle göra pizza idag men då skulle de bli så sent och jag är hungrig nu :P passar ju bra med sallad nu när de va så fint väder :D riktigt sugen på de me :)

sen blire de till att träna, men vilken tid vet jag inte. Madde ville ha med mig på cykel men vet inte om jag vill svettas så mkt idag, men imorrn :) blir nog till att gymma och promenera lite raskt så jag svettas lite ;)

ne nu blire sallad ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

haha fegis :D

2008-04-14 @ 19:43:22
URL: http://maddenilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0