jaduuu

Gick otroligt nog å la mig i tid igår :P kl 23 låg jag i sängen :) kl 8 ringde väckarklockan och 9 va jag på jocks :) tog de väldigt lugnt idag, gick på löpbandet 20 min, hoppade över alla benövningar för knäts skull, körde armar å mage och stack hem 10.
synd att knät gör ont, men hoppas de blir bättre, har inte lika ont idag. fattar inte vad jag gjort heller.. kan inte komma på att jag gjort nå ansträngande. ajja..

fick sms i morse, frågade om ag kunde börja 11 ist å självklart kan ja de :P hatar att jag ska jobba när de e så fint väder :( men glad att de e fint iaf.



de e så jobbigt att jag ska behöva tänka på dig så mkt som jag gör, mkt jag gör och ser så påminner om dig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0