helgen

imorrn är de sista dagen på 9 dagars arbete sen är jag ledig torsdag och fredag, mia ville ja skulle jobba på fredag men varken orkar eller har tid för även om jag är ledig har jag massor att göra. lghen ser ut som ett bombnedslag och måste tvätta å dona plus att jag gärna vill hinna me lite roliga saker. handla måste jag oxå göra :S

ifredags vart de spontan utgång, hade jobbat på donken 9.30-14 och dw 15-21 så kände att jag inte orka men en timma innan ringde Linnea å berätta att hon tagit körkortet och att hon skulle va chaffis till sin bror å två andra killar å hon undra om ja inte skulle me så så varte. hem å slänga sig i duschen sen tog jag en shot sen kom dom och de hade me sig lite ramlösa till mig som jag kunde grogga på :P satt här hos mig en sväng och lyssna på musik å snacka, en öl spilldes på mitt golv inte alls långt ifrån datorn men som tur va gick de ju bra :P sen bar de av till olearys å på vägen dit stötte jag på manne :) tag sen man träffade honom.  dött inne på olearys iaf för alla va ju i vemdalen så vi satt bara å umgicks å drack nån drink, 2 orgasmer osså blev ja bjuden på nån inte så go drink men va fan gratis e gott :P träffade även på lite folk där trotts de va så dött. sen drog vi vidare på G3 och där va de litte mer drag ;) haha ja fan å lyckades göra bort mig som vanligt me :P sen vart de donken, vart bjuden på nuggets :P vart även efterfest hos nån kompis åt benny så där satt vi en stund, träffade på Caroline som ja snackade me ett bra tag, riktigt trevlig :) sen fick jag skjuts hem, la mig på en gång sen upp igen å jobba 7.45-16.

ja då på fredagen berättade linnea att de skulle till vemdalen på lördan å frågade om jag skulle me så de ville ja. men då jag vaknade på lördagsmorgonen va ja fan tröttast av tröttast, aldrig vare så trött. så jag skickade sms till henne å sa att jag inte orkade men efter halva dagen kände jag mig redo igen så de va hem å slänga sig i duschen, linnea kom och hämtade mig och vi åkte till hackås för att fixa lite mer sen för vi därifrån typ halv sju så de va ett jävla flyt :P

vet inte när vi kom fram men vi satt på pimpla vin på vägen iaf. inte de lättaste att hitta en stuga där med martin som vägbeskrivare ;) haha men hitta de gjorde vi tillslut och då varte partaj. drog ner till hotellet vid 23 kanske. ja å gissa vem som glömde legget då!? :S jag höll på å bli tokig då jag insåg de.. fan! ja sa de jag kan ringa min mamma, pappa å syrra för å bevisa de.. han sa jaja ring din mamma och han frågade henne om mitt personnummer och vilket tecken jag var född i :P så han släppte in mig, pju! vart skulle jag annars ta vägen när vi åkt ända dit :P
jag och linnea letade upp toan sen skulle vi iväg å dansa men tappade bort henne på en gång, hon bara försvann när vi gick igenom ett dansgolv. å så precis som de va så dog min mobil :S såg inte henne på hela kvällen men hittade sällskap på en gång så ensam va jag inte, å kul hade jag :)
när kl närmade sig två lyckades jag äntligen få igång mobilen och fort skriva in hennes nummer på en annans mobil. hon satt på bussen som skulle till hackås å ja fick panik, hur skulle jag ta mig hem :S men den hade inte åkt som tur va men den skulle gått för länge sen så jag hade tur. linnea betalade även biljetten för jag hade tappat mina 200 kr, så jävla onödigt! klant!

image37
jag i vemdalen i Martins & c/o Stuga

när jag äntligen hittade bussen va jag så less för jag hade tappat pengarna så jag satt å svor haha full va ja me. haha ja fy fan! en av dom som va me i fredags satt där så satt mig hos honom å somna, så social va jag :P men inte så konstigt men den sömnen jag haft de senaste dagarna..
vart väckt av att alla lampor tändes å såg inte ett skit, hua obehagligt de där. då va vi framme, kallt som fan va de att gå därifrån hem till linnea, regnade ju å ingen jacka hade jag.. sen fick jag skjuts hem, sov även då :P haha

sen va de upp å jobba 9.15 haha fy fan lite ångest över att jag gjort bort mig på lördan oxå men va fan :P
ne fy fan hade ångrat mig om jag hade stannat hemma iaf så glad att jag orkade fara :)

js ne sen for vi å hämta katterna så nu är dom här igen, sååå mysigt :)

å lite bra väder de varit de här dagarna då när man stått inne å slitit, lär ju bli styggväder bara för att då jag blir ledig :( ne hoppas de blir finväder.

Linn kommer hit å sover över imorrn för hon ska ut, sen ska vi umgås hela torsdan för hennes tåg går inte förren 21 ;) nice nice

ne hua nu en ja trött!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hoppas du får en trevlig Valborg om du är ledig...

2008-04-30 @ 20:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0