Halloj :)

då ska man iväg och jobba snart, 9.15-17 sen e man ledig tills på måndag :) va länge sen jag va ledig en hel helg så de ska bli skönt :) ska träffa Annika på fredag nu när hon är hemma en sväng, hon bor i London nu. blir nog utgång med henne me :) sen tänkte jag att ja ska prova träffa Lottis nått, hoppas på fortsatt fint väder så vi kan vara ute :)

juste va ju å skrev in mig på jocks igår med Emma, känns så skönt :) Skönt att ha någon att gå med oxå! Men om jag ska träna ikväll så blir det att jag går själv för Emma börjar jobba 16 :P men imorrn på förmiddagen ska vi nog iväg :) måste leta fram nå träningskläder me, å köpa nya träningsskor :P


la iaf in en del bilder på bilddagboken i förrgår men vart så mkt så orkade inte lägga in allt.. får se när resten kommer :P gå in å kika ;)


www.Tiiiiinaa.bilddagboken.se


ne göra iordnings sig för jobbet kanske :P

Kommentarer
Postat av: Farmor...

Jag har kollat men det är fel filformat på dina bilder...vore bra om du la dom som JPG-format....
kram

2008-04-03 @ 22:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0