ännu mer less

förstår mig inte på dig! du är hopplös, fattar inte var felet sitter, att du skämmer ut dig så... ojoj vet inte om jag ska skratta eller gråta... du är ju inte den enda som kan må dåligt här.. du förstår inte vad jag känner när de blir såhär varenda jävla gång. man kan ju undra vart skitsnacket kommer ifrån egentligen skulle ju inte förvåna mig om de e du som utlöser dom. å du tror att de e så jävla lätt att bara be om ursäkt och sen är allt bra. har gett dig så många chanser nu så vill inte ge dig nån fler, är ju inte första gången de vart såhär... lr ja den här gången va väl den värsta men ändå.. fattar inte hur du tänker.. kan du inte bara släppa på strypkopplet!? du säger till mig att jag förlorar en vän men de e fan du som förlorar genom att hålla på såhär. jag tycker inte jag gjort nå fel! dessutom kan jag erkänna när jag har fel och be om ursäkt för de.. så prydd e jag inte. fan skulle kunna sitta å skriva hela kvällen! FAN VA LESS JAG ÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0