Ja då var jag här igen...

sitter hos mamma, hon for igår med tåget och idag med flyget, hoppas allt har gått bra! hon blev tårögd när hon åkte :)
idag har vi inte gjort så mkt, följde med My till skolan och hämtade lite böcker som hon ska jobba hemma med, tänkte jag skulle hjälpa henne :) imorrn far vi till stan igen, blir jobb för mig 23-04 imorrn natt, 11-15 på donken och 15- ? på dalwhinnie på lördag och 11-15 på söndag. sen blire julskyltning, Jag, My, Lottis & Sammy :) Sen åker vi inte hem på måndag, stannar till tisdag eftersom My ändå ska på skolan i stan då.. sen blir jag här till fredag eller lördag. just nu håller jag på å tvättar sen blire lussebak :) ska även prova ringa pappa och höra om jag fick med nätverkskost till min bärbara då jag var där sist så man har nått internet då våran burk inte funkar.. eller ja snarare skärm får man hoppas.. men men återstår att se.. ne nu är tvätten klar, bäst att kila så man blir klar nångång :)

hoppas de e nån som läser :)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Klart det är nån som läser... i alla fall jag då :)

Älskar er (Tina & Mysan)

Puss & Kram

2007-11-30 @ 19:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0